17 Aralık 2011 Cumartesi

İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ KULLANILDI


MUĞLA - Fethiye'de düzenlenen bir eğlence gecesinde ilköğretim öğrencilerinin dansöz ve striptizci gibi sahneye çıkması tepkiye neden oldu. 12 yaşındaki ilköğretim 6. Sınıf öğrencisi dansöz olarak, 14 yaşındaki başka bir ilköğretim öğrencisi de striptizci olarak sahneye çıkınca vatandaşlar gösteriyi alkışlamadı. İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİ KULLANILDI Fethiye Salı Pazarı Meydanı'nda dün akşam düzenlenen eğlence gecesinde yerel sanatçılar ve müzik grupları sahne aldı. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise gösterilerin şekli değişti ve sahneye dansçı kızlar çıkmaya başladı. Saatler ilerledikçe yaş sınırının düştüğü gecede sahneye son olarak iki küçük kız çıktı. İzleyicilerin alkışlarını bıçak gibi kesen ve moralleri bozan olay sonrası sahnede dans etmeye başlayan 12 yaşındaki Binnur N., profesyonel dansöz kıyafetleri içerisinde alkış almaya çalıştı. Fethiye Akıncı İlköğretim Okulu 6. Sınıf öğrencisi olduğunu belirten Binnur N. sahne sonrası kendisine sorulan soruları, "İlk defa dans ediyorum. Yaptığım oryantal dans bence güzel oldu ve izleyenler beğendi" şeklinde yanıtladı.
http://www.haber90.com/news_detail.php?id=12161

Hiç yorum yok: