19 Kasım 2013 Salı

istanbul-fatih-ilce-milli-egitim-muduru-seref-calisir-cinsel-istismardan-hapis

FATİH İlçe Milli Eğitim Müdürü Şeref Çalışır cinsel istismar suçundan 8 yıl 1 ay 15 gün hapis cezasına çarptırıldı. Sanığın tutuklanmasına karar veren mahkeme, 50 bin TL kefalet ödenmesi halinde serbest bırakılmasına hükmetti.
 ...
Fatih İlçe Milli Eğitim Müdürü Şeref Çalışır, kurumda görevli 2 kadın memuru elle taciz etme iddiasıyla yargılandığı davada 8 yıl 1 ay hapis cezasına çarptırıldı. Müdürden şikayetçi olan Ç.A., müdür bana 'Tatlı kız seninle çalışmak istiyorum. Seni özel kalemim yapacağım' dedi ve popomu elledi. Utancımdan kimseye söyleyemedim.' derken, diğer şikayetçi J.Y. ise " Olaydan ötürü acı çekiyorum. Sanığın cezalandırılmasını istiyorum" dedi.
...
http://www.internethaber.com/milli-egitim-mudurune-cinsel-istismardan-hapis-608466h.htm
---

Hiç yorum yok: